Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах төвийн 1111 тусгай дугаарт иргэд санал, гомдлыг нь хүлээн авч, шийдвэрлүүлнэ гэсэн итгэлээр ханддаг. Гэвч харамсалтай нь шийдэл олж эргэн мэдээлэл хүргэснээсээ илүү ор сураггүй алга болчихдог талаар иргэд ярьдаг.
2023 оны хоёрдугаар улирлын байдлаар 1111 төвд 44 мянга орчим санал, гомдол бүртгэгдсэн байна.
Тодруулбал, хамгийн их гомдол, санал ирдэг байгууллагыг жагсаавал
1. Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар
2. Эрүүл мэндийн яам
3. Нийгмийн хамгааллын яам
4. И-Монголиа
5. Халамжийн үйлчилгээ гэсэн байгууллагууд ордог байна.
Үүнээс 1 хувийг нь шийдвэрлэсэн бол 99 хувийг нь судалж байна. Эндээс харахад 1111 төв нь мэдээллийг хүлээн авч, иргэдийн бухимдлыг сонсож, хүлээн авдаг ч шийдвэрлэх үйл ажиллагааг хийдэггүй болох нь харагдаж байна.
Хэрэв иргэдийн санал, гомдлыг шийдвэрлэхгүй болвол тус төвийг ажлуулж байгаа нэрээр татвар төлөгчдийн хөлс, хүчээр бүтдэг улсын төсвийг дэмий зүйлд үрэх шаардлагагүй бөгөөд хэмнэлтийн хуулиар татан буулгасан ч болохоор байна Ерөнхий сайд аа.